Jdi na obsah Jdi na menu
 


Letopisy Narnie: Lev, čarodejnice a skříň

2. 2. 2008


 

Obrazek


Dobrodružná akční adventura podle filmu The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and the Wardrobe. Lucinka, Petr, Edmund a Zuzana. Čtveřice dětí, které naleznou v šatní skříni průchod do země Narnie. Děti se ocitnou v pohádkové zemi, které vládne zlá Bílá čarodejnice. Ta tuto, kdysy mírumilovnou zem proklela, a uvrhla ji do nekonečné ledové zimy. Po boku ušlechtilého a hrdinského vládce, lva Aslana, se děti vydávají do boje proti stále trvající zimě. V boji se střetnete s nejrůznějšími monstry, zlobry, vlkodlaky, obry.... Protože je to adventura, můžete se těšit na různé hlavolamy. Prozkoumávejte, objevujte, sbírejte a probojovávejte si svoji cestu přes nádhernou a nebezpečnou zemi Narnia.
Malé upozornění. Jak už to bohužel bývá tradicí, tak když se řekne akční adventura znamená to problémy. Pro ortodoxní adventuristy je tato hra příliš těžká, hlavně akční boje s časovým limitem jsou často velmi frustrující. Pro hráče, kteří milují akční střílečky je hra příliš těžkopádná a navíc protkána různými hádankami, které je někdy dost obtížné řešit, pokud nevíte jak na to. Hra má tu výhodu, že ji bez problémů můžou hrát i 2 hráči. Pokud však nemáte nikoho, kdo by vám ve vypomáhání pomohl, můžete 2 postavu vypnout. Ta vás spolu s ostatními bude automaticky následovat.

Připravte si tedy pevné nervy, protože tato hra je opravdu tvrdý oříšek a nedá vám nic zadarmo.


Během hry musíte používat každé ze čtyř dětí k tomu, aby řešily hádanky nebo porazily nepřátele. Každé dítě má jiný styl boje a jiné schopnosti, které odemknou další postup hrou. Dva chlapci, Petr a Edmund, mají podobné schopnosti i styl boje.Obě děvčata jsou si naopak naprosto nepodobná. Když dokončíte úroveň, můžete si zahrát znovu, zlepšit skóre, nasbírat více peněz a zvětšit počet bonusů.


Jedinečné schopnosti čtyř dětí:

Petr je nejstarší dítě a ' hlava ' rodiny. Je nejsilnější ze všech čtyř dětí. ObrazekOn začíná každou hru beze zbraní, nehledě tedy na jeho pěsti, ale jak postupuje hrou, tak určité zbraně získá a nakonec bude vládnout mečem a štítem.

Edmund je mladší a lehčí než jeho bratr. On také začíná hru beze zbraní. Postupně získá dýku a nakonec meč. Jedna z Edmundových jedinečných schopností je, že může lézt na sloupy veřejného osvětlení a různé tyče. ObrazekZuzka je starší ze dvou děvčat. Je rychlá a hbitá. Má dvě základní jedinečné schopnosti. Jednou je hudba. Najde faunovu flétnu, díky které dokáže odhalit skryté sochy a Bonus Shields. Její další jedinečná schopnost je lukostřelba. Dříve než získá luk a šípy, může házet tenisáky a sněhovými koulemi, ale jakmile má luk a šípy, může střílet šípy po nepřátelích. Nakonec získá i ohnivé šípy. Posléze obdrží od Santy lesní roh, který vždy přivolá pomoc, když bude v nesnázích. Lucinka je nejmenší z dětí, ale je mimořádně silná. Může si zkrotit nepřátele díky danému počtu ran k určitému stvoření. ObrazekTím, že jim vleze na hřbet, je na chvíli obrátí ve svůj prospěch. Další jedinečná schopnost je, že se protáhne skrze malé otvory a mezery. Ovšem zásadní schopností kterou má, je její schopnost léčit a hojit. Může tak doplňovat život sobě i svým sourozencům. Jak hra postupuje, tato schopnost se stává stále důležitější. Od Santy dostane i malou dýku, kterou však nikdy nevyužije.

Ve hře je určitý počet úrovní kde děti budou muset přejít jezero, která je pokryté ledem. Jen dvě mladší děti, Lucinka a Edmund, mohou být použity v těchto situacích. Jeden ze těchto dvou může najít bezpečnou cestu napříč jezerem. Bezpečná místa na ledu budou světlemodrá. Pokud bude cesta zaterasena křovím, pokrité ledem, použijte Petra, k odklepání ledu z keřů (SILNÝ ÚTOK) a potom použijte tlačítko (ŃORMÁLNÍ ÚTOK). Když dvě děti stojí při sobě, uvidíte ležatou osmičku na zemi. To signalizuje schopnost 'TÝMOVÉHO ÚTOKU'. Klávesa 'SPOLUPRÁCE' spojí obě děti, aby vykonali tento jedinečný manévr. Potom můžete kombinovat všelijaké útočné variace .


Týmový útok - dvojice:

Petr a Lucie: Lucie skáče Petrovy na záda

Petr a Zuzka: Zuzka skáče Petrovy na záda a vrhá sněhové koule nebo ohnivé šípy

Petr a Edmund: Petr roztáčí Edmunda v kruhu, používá ho jako zbraň

Zuzka a Lucie: Zuzka drží za ruku Lucii a ona ji použije jako bowlingovou kouli k rozbití překážky 

Edmund a Lucie: Edmunda drží za ruku Lucii a on ji použije jako bowlingovou kouli k rozbití překážky

Zuzka a Edmund: Zuzka točí Edmunda v kruhu, používá ho jako zbraň


!!!Hru může hrát jeden nebo dva hráči pomocí klávesnice, USB gamepadu či joysticku. Obrazovka nastavení ovládání je dostupná z nabídky Nastavení!!!

POHYB
HRÁČ 1
HRÁČ 2
Ovládání
A,D,W,S
Šipky
Aktivace (Ruka)
U
Num. kláv. 5
Normální útok (meč)
H
Num. kláv. 1
Silný útok (hvězda)
J
Num. kláv. 2
Spolupráve (oo)
K
Num. kláv. 3
Zamířit/Blokovat
Mezerník
Num. kláv. 0
Výběr hráče
Levý CTRL
Pravý CTRL
Start/Pauza
Enter
Num. kláv. Enter


1 ÚROVEŇ: The Air Ride/Vzdušný nájezd


Hra začíná náletem na Londýn. První mise je výuková, naučíte se v ní použít ovládací prvky.

Vše začíná uprostřed noci, matka naléhá na děti, aby se schovali do bezpečí suterénu. Edmund je u okna. ObrazekMatka volá Petra a říká mu, aby vzal Edmunda a šli pro obě děvčata nahoru do jejich ložnic, kde spí. Předtím než odejdete z místnosti sesbírejte všechny peníze a pátrejte po prémiích/bonusech. Petr je silný, takže s ním jděte ke dveřím a rozmlaťte je (NORMÁLNÍ ÚTOK). Skříňka vedle dveří obsahuje prémii, takže do ní zabušte. Bušte do pohovky a křesla pro získání peněz a další prémie. Bušte do krbu, získáte prémii. To samé se týká i klavíru. Až všechno proboucháte a budete mít pocit, že už máte vše, tak vyběhněte dveřmi do chodby a jděte doprava. Matka říká, že musíte spěchat, je potřeba opustit dům a navíc mise je časově omezená. Jděte po schodech nahoru. (Přepínat jednotlivé děti můžete použítím tlačítka 'výběr hráče'. Pokud ovšem nehrajete ve dvou. V tom případě jsou obě děti automaticky přiděleny ke každému hráči. Jejich záměna se provádí tak, že hráč č. 1 musí svou postavu vypnout. Pak si hráč č.2 může zvolit toho, koho chce. Návrat 1. hráče se provádí tlačítkem 'START'.) Když vyjdete po schodech nahoru, ignorujte první dvoje dveře.Budete vidět na dveřích X, což znamená, že musíte nejprve odemknout schopnost rozbít tyto dveře, protože Petr zatím není dostatečně silný. Na konci chodby jsou dvoje dveře. Nejprve rozbijte ty napravo, vstoupit však nemůžete, protože je tu velká tma. Jděte tedy do těch nalevo, rozbijte je a vstupte. ObrazekJděte k posteli, spustí se animace a vy najdete Zuzku. Ona si vezme baterku z poličky a půjde do dveří naproti, kde je tma. Vejděte s ní do místnosti a stiskněte a držte pohyb 'ZAMÍŘIT'. Zuzka namíří na políčka s otazníky. Tím tak může najít několik Bonusových položek. Jděte k posteli a najděte schovanou Lucinku. Bušte do veškerého nábytku, získáte peníze a další Bonusové položky, ale pamatujte si že máte omezený čas. Rychle se vraťte do chodby. Bomby našli svůj cíl a zničily část podlahy chodby. Jen Edmund nebo Lucinka jsou schopni přejít na druhou stranu.Obrazek Použijte tedy jednoho z nich k tomu,aby přešel k vysokým stojacím hodinám a potom je srazte 'NORMÁLNÍM ÚTOKEM'. K tomuto úkolu se asi lépe hodí Edmund. To je váš první checkpoint. Potřebujete získat Special Ability pro Petra. To se nazývá 'SILNÝ ÚTOK' a dovolí mu rozbít dvoje dveře u schodiště. Otevře se vám inventář a kupte si tuto zvláštní schopnost. Rozbijte dveře u schodiště a vstupte do další místnosti. Zde zjistíte, že celá podlaha je v plamenech. Edmund musí vylézt na sloupek postele. Jděte tedy ke sloupku, zobrazí se vám ruka a zmáčkněte 'AKTIVACI'. Tak Edmund vyleze na sloupek postele a potom použijte směrové klávesy k tomu, abyste se sunuli směrem nahoru. Další animace ukáže jak sloupek vytvoří most k dosažení druhé strany místnosti. Děti přejdou na druhou stranu a Petr musí rozbít další dveře. Využívejte každé příležitosti k tomu, abyste bušily do nábytku a sbírali peníze. Je to důležité, protože za peníze si budete moci kupovat různé schopnosti a upgrady. ObrazekVraťte se dolů kde zjistíte, že oheň vám brání jít k matce. Použijte Petra nebo Zuzku a zatlačte nábytek na hořící plameny. Nejprve stiskněte 'NORMÁLNÍ ÚTOK' a pak směrovou klávesu. Skříň spadne do díry a oheň uhasí. To samé udělejte i s druhou skříní. Když budete u matky spustí se animace a ona říká, že musíte najít klíč k místnosti. Použijte Zuzku a její svítilnu k tomu, aby našla peníze a klíč. Klíč nemůžete přehlédnout. Zlatě se třpytí na stole vpravo. Jděte k němu, zmáčkněte 'ZAMÍŘIT' a přidržte. Ještě předtím vám doporučuji sesbírat peníze, tedy pokud ještě máte nějaký časový limit, protože tím, že najdete klíč první mise skončí. Spustí se dlouhá animace a všechny čtyři děti budou poslané do bezpečí na venkovské sídlo, kde se setkají s nerudnou hospodyní a velmi zaměstnaným profesorem. Další animace nám ukáže velkou skříň v domě. Nyní budete mít příležitost uložit si hru, takže to udělejte. Jak budete postupovat hrou a misemi, tak každá mise je reprezentovaná malým vyřezaným obrázkem na kouzelné skříni. Použijte klávesu 'START' k tomu, abyste postoupili k další misi. V tomto bodě máte jen dvě volby: můžete si zopakovat úvodní misi nebo můžete hrát první skutečnou Narnia misi: Záblesk


2. ÚROVEŇ: Glimpse of Narnia/Pohled na Narnii


V této misi budete hrát jen za Lucinku a Edmunda. Lucinka byla s panem Tumnusem a Edmund byl s Bílou čarodějkou. ObrazekMůže použít zbraň ve formě klacku. Ten může být použit jako ohnivá pochodeň, stačí ho jen zapálit v nějakém ohni. Edmund může také lézt na tyče a stromy. Nejdříve použijte Edmunda a kolem dokola sesbírejte peníze, poté zlikvidujte ostružinový zátaras. Nyní je třeba sesbírat všechny tokens/růžové ležaté osmičky/. Vyšplhejte s Edmundem na lucernu, to jsou dva tokensy. Jeden je směrem k vám do obrazovky monitoru. ObrazekPak použijte Lucii, jděte ke sněhové kouli, vyskočte na ní a dojeďte si k poslednímu tokensu. Tímto jste odemkli novou schopnost: 'SPOLUPRÁCE'. Do té doby, dokud je neseberete všechny, nebudete schopní rozbít ledové balvany, které vám brání k další cestě která vede k cíli. Nyní jděte k ledovým balvanům, dejte děti k sobě a stiskněte 'SPOLUPRÁCi'. Nyní budou obě děti operovat jako spojená síla. Lucinka se drží Edmunda za ruku a vypadá jako bowlingová koule, stiskněte tlačítko pro 'NORMÁLNÍ ÚTOK' a spojená síla obou dětí rozbije ledový zátaras. Okamžitě budete napadení vlky. Zlikvidujte je (NORMÁLNÍM ÚTOKEM) a sesbírejte všechny peníze, rozbijte sudy a opět zlikvidujte další várku vlků. Pak se s Lucinkou vraťte ke sněhové kouli a dokoulejte se ke druhému štítu. Postupujte kupředu po cestě. Edmund vyleze nahoru na tyč pro další štít. Poté budete muset přebrodit těžký hluboký sníh, takže opět použijte 'SPOLUPRÁCI'. Díky tomu Edmund přetáhne Lucinku na druhou stranu. Opět budete muset svést boj proti vlkům. Nyní musíte zapálit všechny ostružinové keře, protože pokud to neuděláte tak se budou stále objevovat vlci a útočit. Před sebou máte poslední zátaras. Použijte Edmundovu sílu a zátaras rozmlaťte. Jděte kupředu, spustí se animace a vy se vrátíte do venkovského sídla.


3. ÚROVEŇ: The Spare Room/Náhradní místnost


Tato mise se koná ve venkovském sídle. Vaším cílem je najít Lucinku a utíkat před paní McCreadievou. ObrazekNejprve utíkejte ven z místnosti po hlavním schodišti,ale neutíkejte až dolů,ale zahněte vlevo do místnosti a pak vpravo do ložnice.Celou jí prošmejděte a sesbírejte peníze a Bonus Point. Vidíte,že je tu postel a dva dlouhé stoly. Použijte 'ÚTOK' a směrovou klávesu k tomu, abyste pohnuli se stolem a mohli si zpřístupnit peníze. Když pohnete druhým stolem tak pod ním najdete schovanou Lucinku, která uteče dveřmi schovanýmy za zeleným závěsem. Na tomto místě je Chequepoint. Utíkejte směrem za Lucinkou, ale před vámi jsou v uličce dřevěné bedny, nyní bude hra časově omezená tím, že po uplynutí limitu přijde paní McCreadieová. Musíte rychle najít místo pro ukrytí Zuzky a Petra. Nejprve však nechte Petra, aby rozbil bedny nebo část beden, které brání v odchodu z místnosti, a pak se rychle pomocí klávesy 'AKTIVACE' schovejte Zuzku do truhly a Petra pod stůl. McCreadieová se přijde podívat, odejde a vy pokračujte dál. Dojděte na konec chodby k místnosti, kde Lucie zmizela, ale zastavte se nejprve v malém výklenku nalevo a bušte do vystaveného brnění. Získáte peníze a Bonus Point. Je zde také Chequepoint. Místnost na konci chodby je ložnice. Zde bušte do nábytku, získáte obvyklé penízky.Uvidíte zde i zlatou ikonu, která vypadá jako tři žluté tenisáky. Když jste získali všechny peníze udeřte Petrem do lampy, respektive bušte do ní do té doby než se vám otevře tajný průchod. ObrazekJakmile to uděláte, objeví se Lucinka a za ní hejno netopýrů. Teď musíte hrát za Zuzku. Stiskněte 'ZAMÍŘIT' a otočte se směrem k oknu. Zuzka hodí tenisák směrem do okna a rozbije okenní tabulku. Poté okřídlenci zmizí skrze rozbité okno. Jestliže vyčerpáte zásobu tenisáků, sesbírejte si další. Je zde také Chequepoint. Jděte po schodech nahoru a pak dolů chodbou.Je tu tajný výklenek kde najdete Bonus Point. Sejděte dolů po točitých schodech do místnosti. Znovu se objeví netopýři, kteří vylétavají z ventilačních šachet. Musíte hrát opět za Zuzku. ObrazekPoužijte tenisáky k tomu, abyste zavřeli mřížky z kterých netopýři vylétávají. Není to však nezbytně nutné, místností také můžete jen proběhnout, ale zase se zbytečně připravíte o peníze. Projděte klenutým podloubím do hlavní haly. McCreadieová již není na schodišti takže můžete sesbírat peníze. Bušte do plné zbroje v centru schodiště, získáte Bonus Point a bušte do veškerého nábytku. Jděte doleva od plné zbroje a vysbírejte vše na konci chodby. Jděte dolů zpátky do haly a použijte Petra k tomu, aby pohnul stolem, získáte peníze a Bonus Point. Napravo dole vidíte mřížku u podlahy. Použijte Petra a bušte do ní do té doby až mřížku rozbijete. Poté přepněte na Lucinku. Ta se proplazí skrz mřížku a otevře dveře vedle. Projděte dovnitř, a objevíte se v jídelní místnosti. Jak budete bušit do nábytku pro peníze, netopýři se znovu objeví. Pomocí Zuzky zasáhněte mřížeky na stěně nahoře, tím zastavíte příliv netopýrů a získáte dva Bonus Points. Poté projděte k další místnosti. Bušte do nábytku jako obyčejně. Je zde také stůl u krbu, odsuňte ho. Získáte nejen peníze, ale Petr bude mít novou zbraň! Je to klacek. Projděte k další místnosti. Petr může plácat do nábytku klackem. Jděte pod okno, použijte Petra a bušte do mřížky tak dlouho až ji rozbijete. Přepněte se na Lucinku a jděte s ní skrze otvor. Ona otevře uzamčené dveře vedle. Zde je také další Chequepoint. Vyjděte ven, jste na dvoře venkovského sídla. ObrazekVelké dřevěné bedny ucpaly cestu. Znovu prostřednictvím Petra rozbijete několik beden, aby jste se mohli dostat na náměstíčko a potom se rychle skryjte před paní McCreadieovou. Opět je tu časový limit. Každé z dětí má jiný úkryt. Vždy když se objeví ikona ruky tak klikněte na klávesu 'AKTIVACE'. Petr se schová za skříň vlevo od dveří, Zuzka za závěs napravo a Lucie vleze do skřínky vpravo. Jakmile McCreadieová zkontroluje situaci, jděte k zábradlí naproti dveřím a najdete sedět Edmunda dole na schodech. V animaci se k vám připojí. Sesbírejte peníze a potom nechte Edmunda vylézt na vysoký sloup veřejného osvětlení. Edmund proleze mřížkou a otevře zamčenou bránu. Zde je další Chequepoint. McCreadieová se opět vrací! Tentokrát musíte v časovém limitu rozbít dřevěné bedny a běžet celou cestu zpět do místnosti kde jste začali, tedy do místnosti s kouzelnou skříní.


4. ÚROVEŇ:
Lantern Waste part 1/Zničení lucerny


Začínáte na cestě, která je zatarasená zmrzlým křoviskem. Pomocí Petra rozbijte barely a pak si vezměte klacek. Jděte k zátarasu, stiskněte klávesu 'SILNÝ ÚTOK' a potom křoví zničte. Jakmile ho zničíte zaútočí na vás vlci, takže je pobijte a běžte cestou kupředu. Opět pomocí Petra zlikvidujte zátaras. Ocitáte se na lesní pasece. Nejprve použijte Lucinku na oba skalní otvory, kterými proleze a sesbírá peníze. Poté použijte Petra nebo Edmunda, kteří rozmlátí sudy napravo a pak se vraťte zpátky dozadu ke sněhové kouli. ObrazekPoužijte Lucinku a dokoulejte se s ní na paseku pro poslední peníze na které se nedalo dosáhnout. Použijte Edmunda a vylezte na sloup uprostřed. Zapalte klacek, který bude fungovat jako pochodeň. Pak jděte po cestě k dalšímu ledovému zátarasu. Použijte Zuzku a Lucinku ke 'SPOLUPRÁCI' a otočte se směrem k zátarasu a pak 'ÚTOK'. Lucie jako bowlingová koule prorazí zátaras a můžete projít dál. Na druhé straně tunelu vidíte vysoký zubovitý monolit. ObrazekNejprve pomocí Edmunda zapalte malé keře na úpatí monolitu. Na monolitu se vám objeví znak. Použijte týmový útok s Edmundem a Petrem k tomu, abyste povalili monolit. Nyní se zde objeví 15 vlků, které musíte zneškodnit. Až toho dosáhnete objeví se Chequepoint. Led praská a vy budete v ledovém korytě muset absolvovat nebezpečnou jízdu. Musíte nyní sjet dolů do dlouhé rokle, vyhnout se obrovským jámám, zkoušet získat co nejvíc peněz po cestě. Když dojedete zhruba do poloviny tak zde bude další chequepoint. Na začátku nahoře si dávejte hlavně pozor na to, abyste nevyjeli příliš nahoru do strany, protože tam už není led a tím spadnete do jámy. Jízda je ztížená tím, že ovládáte dvě dvojice. Až dojedete dolů tak zde bude další Chequepoint. ObrazekTeď musíte projít napříč zamrzlím jezerem, takže použijte Lucinku nebo Edmunda a sesbírejte po cestě všechny peníze. Není to obtížné, ale musíte docílit toho aby zmodralo všech 23 ledových ker. Až najdete bezpečnou cestu spustí se další animace a děti přejdou na druhou stranu. Použijte Petra k likvidaci zátaras a je tu další Chequepoint. Zlikvidujte vlky, odvalte sněhovou kouli od díry, přepněte se na Lucii a ta proleze nahoru. ObrazekNahoře s ní drcněte do ledové sochy a získáte určité množství léčivé moci. Pak s ní jděte na kraj doleva a shoďte slaměný žok do vody. Nyní použijte Edmunda, vyskočte na slaměný žok a přepravte se na druhou stranu. Jděte k vysokému stromu a bušte do něj. Strom se zřítí a vytvoří improvizovaný most.V animaci děti přejdou na druhou stranu. Pomocí Petra rozbijte další zátaras. Poté dosáhnete dalšího Chequepointu. Vylezte s Edmundem na stožár vlevo a získáte štít. Jděte kupředu a před vámi se objeví ledová pevnost. Petr musí rozbít led z povrchu pevnosti ve třech částech: uprostřed, vlevo a vpravo. V animaci uvidíte skřety jak zapálí ohně a poté vystřelují šípy. Ted je to docela obtížné, protože na vás útočí vlci. Musíte tedy použít Zuzku k uhašení obou ohňů pomocí sněhových koulí. Pak se zaměřte na tři skřety vlevo na skále a sněhovýmy koulemi je zneškodněte. Až je zabijete, tak rozbijte pomocí Zuzky mřížovou zábranu a projděte na druhou stranu. Zabijte tři skřetí lukostřelce a pak sesbírejte všechny sochy, které tu jsou .Je jich celkem deset. Jestli vám mohu poradit taktiku, tak nejprve pomocí Zuzky zneškodněte všechny lukostřelce po stranách, ať máte klid. Pak napravo před dírou jsou sudy. Opět je s pomocí Zuzky rozbijte sněhovými koulemi z dálky, protože sud se zeleným označením je výbušný. Pak použijte Lucinku a prolezte dírou k penězům. ObrazekJděte k zamrzlému jezírku, použijte Edmunda a projděte se po všech ledových krách. Poté se spustí animace a děti přejdou na druhou stranu. Pomocí Petra zlikvidujte zátaras a máme tu další Chequepoint. Teď vás čeká dlouhý koridor plný skřetích lukostřelců a barelů naplněných výbušninami. Až dojdete na konec koridoru budete napadení vlky. Musíte jich zabít všech 20. Když všechny vlky pobijete spustí se animace a vy uvidíte scénu jak byl pan Turnus obviněn z velezrady.


5. ÚROVEŇ: Lantern Waste part 2
/Do západního lesa


Hned na začátku mise se setkáte s panem Beaverem. ObrazekJe to roztomilý bobřík. Přepněte se do Zuzky, rozbijte barely z větší vzdálenosti, sesbírejte peníze a pak házejte sněhové koule na hořící nábytek abyste uhasily oheň a mohli projít dál. Až ho uhasíte tak se přepněte do Petra a nábytek rozmlaťte. Na zemi najde Zuzka flétnu pana Turnuse. Také nezapomeňte bouchat do soch. Jděte k další hořící hromadě nábytku, která vám stojí v cestě a s pomocí Zuzky jí uhaste a pak jí rychle rozmlaťte. Mezitím však na vás budou útočit vlci, takže je musíte likvidovat. Rozbijte také dvě sochy na začátku vpravo a pak když Zuzka nábytek uhasí a rozbije projděte dál. A máme tu první Chequepoint. Jděte k dalšímu hořícímu zátarasu a s pomocí Zuzky ho uhaste a projděte dál. Nezapomejte rozbít další dvě sochy. Spustí se animace a v ní říká bobřík, že je cesta zablokovaná. ObrazekNyní se vám nahoře na obrazovce zobrazí ikona bobříka a větve. Jak se bude posunovat ikona bobříka po větvi do prava, bude se bobřík blížit cílu. Musí přehryzat strom, který brání v postupu vpřed. Je to ztížené tím, že na vás útočí vlci a je jich mnoho. Až bobřík splní svůj úkol tak se spustí animace a vy projdete zábranou. Je zde další Chequepoint. Nyní vás čeká boj s vlky a skřetími lukostřelci na skaliskách. Přepněte se na Zuzanu, která po cestě najde luk s šípy a skřety zneškodněte. ObrazekAž je pobijete tak utíkejte zpátky pomoci ostatním dětem v boji proti vlkům. Pak rozbijte barely vpravo vepředu u vodního kola. Získáte velké zdraví. Seběhněte dolů k vodnímu kolu, které je zaseklé o ledové kusy. Použijte týmový útok Edmunda a Lucii k tomu, abyste ty velké ledové kusy rozbily. Budete to muset udělat několikrát. Až je rozbijete tak se vodní kolo začne točit a přisune se druhá část dřevěného mostu. ObrazekHned jak přejdete most tak tu máme další Chequepoint. Opět jsou tu na skalách skřeti a používají šípy proti Vám. Rozbijte sochy po stranách, stejně tak barel ve kterém je velké zdraví. Přepněte se na Zuzkanu a zlikvidujte lukostřelce na skaliskách. Poté se přepněte na Petra, vytvořte tým s Lucinkou a přebroďte závěj sněhu. Spustí se další animace. V cestě vám stojí obrovský Troll. Na něj bohužel žádná hrubá síla neplatí, pouze hudební kouzlo. Přepněte se na Zuzku, jděte kousek dopředu a stiskněte 'SILNÝ ÚTOK'. Až se na zemi objeví obrys kruhu tak do něj rychle vlezte. Až se vám zobrazí ikona ruky tak stiskněte klávesu 'AKTIVACE'. Objeví se vám kruh a v něm znaky not (ležaté osmičky, meče, hvězdičky, ruky). Vy musíte vždy zmáčknout příslušnou klávesu. To znamená, že když se objeví meč tak zmáčknete 'NORMÁLNÍ ÚTOK', když ležatá osmička tak 'AKTIVACI' atd. Když zahrajete vcelku 5 not tak Troll usne a padne k zemi. Pak se přepněte na Lucinku a přejděte po popraskaném ledě na druhou stranu. Spustí se animace a je tu Chequepoint. ObrazekObrovský balvan spadne z vrcholu hory, zatarasí cestu a navíc se objeví vlci. Vlci přicházejí z jeskyní a vy potřebujete najít způsob jak jim zablokovat cestu. Napravo vidíte kámen s ikonou kruhu. Použijte týmový útok Petra a Edmunda a rozbijte kámen. Poté přepněte na Zuzku a střílejte šípy na jeskyni v levo s ikonou Zuzany, tím srazíte suť a ta zablokuje jeskyni. Pak se přepněte na Lucinku, vlezte pod sedlovitý balvan nalevo, kde je zobrazená ikonka Lucinky a potom udeřte do skal a dřeva nahoře, tím zasypete vstup do jeskyně. Před poslední jeskyní napravo vzadu zapalte keře a tím máte vlky krku. Nyní začíná časově omezená výzva. Troll přichází a musíte se rychle skrýt. Jsou zde malé podsadité balvany a ikona každého dítěte před každým z kamenů. Pošlete každé dítě k jeho balvanu, aby se skrylo. V animaci se objeví Troll, rozbíjí překážky v cestě a prochází dál. ObrazekDalší cesta pro vás je volná. Jděte kupředu skrze cestu a dojdete k Chequepointu. Petr po cestě najde meč. Toť velice účinná zbraň. Rozbijte barely, sesbírejte peníze a jděte vlevo lesem. Ze stromů napadnou hobiti. Zabijte je tak rychle, jak je to jen možné. Je zde další časově omezená výzva, Troll se vrátí. Když všechny hobity porazíte, objeví se opět ikony dětí a vy je opět ukryjte za příslušné kameny a stromy. Troll sebere obrovský sochor a probíje si cestu ven z lesa. Děti ho posléze následují.


6. ÚROVEŇ: Beaver Dam/Bobří hráz


Hned na začátku vás čeká perný a těžký úkol. Svedete souboj s obrovským Trollem.V animaci vidíte jak vezme do ruky bobříka pana Beavera. Přepněte se na Petra a utíkejte za Trolla pro meč a začněte do něj řezat. Po chvilce se nad ním objeví ikona Lucie. Okamžitě se přepněte na Lucinku a utíkejte k Trollovi a zmáčkněte 'AKTIVACI'. Lucie mu vyleze po zádech na krk a rukama mu zacloní oči. Rychle se přepněte na Petra a bušte do něj. Nad Trollem je kruhový ukazatel jeho energie, čím více mu bude ubývat zelený kruh po vnějším obvodu tak tím blíže budete vítězství. Musíte také odrazit a odrážet útoky mnoha hobitů a lukostřelců. Po chvilce uvidíte nad Trolem ikonu Edmunda. Přepněte se na Edmunda a udělejte to samé co s Lucinkou. Vyskočte na Trolla, přepněte se na Petra a bušte do něj. Po chvilce se mu Petr pověsí na ruku a Troll se nemůže moc bránit. Zuzka je jediná, kdo je volný ale je tím pádem i hodně zranitelná, protože na ní útočí hobiti. Bušte do Trolla a po chvilce se vám otevře nová schopnost a také je tu Chequepoint. Je tu další kolo souboje s Trollem. Petr je nejsilnější, takže na Trolla dorážejte jeho prostřednictvím do té doby, než opět uvidíte ikonu Lucinky. Lucie zase vyleze na jeho záda. Troll jí však po chvilce sundá a drží jí v ruce. Přepněte se na Zuzku, držte 'ZAMÍŘIT' a házejte koule nebo střílejte šípy po dvou lukostřelcích. Dejte se do zabíjení všech dalších nepřátel a útočte stále na Trolla. Po chvilce se nad ním postupně objeví ikony Lucinky, Edmunda a nakonec Petra. Co máte dělat už víte, takže vám to znovu popisovat nebudu. Jakmile jsou tyto tři děti navěšeny na Trollovi tak se do něj prostřednictvím Zuzky znovu obujte a bijte ho hlava nehlava do té doby než se objeví druhý Chequepoint. Poté budete muset znovu projít poslední fází souboje: Zuzka musí zabít všechny lukostřelce, Lucinka opět vyleze na Trollova záda, ale bude zasažena šípem a Troll jí bude držet v ruce. Až Zuzka lukostřelce zabije tak se vrhněte na Trolla a až se postupně objeví ikony Lucinky, Edmunda a Petra tak na Trolla naskákejte a pověste se na něj. Na Susan je poslední úkol, dorazit a zabít Trola. Takhle to vypadá jako celkem jednoduchý souboj, ale přiznám se, že jsem tuto pasáž opakovala několikrát. Otevřou se vám nové schopnosti, takže si je nakupte dle potřeby.


7. ÚROVEŇ:
Through the Tunnel/Skrze tunel


V této misi budete hrát jen za Petra, Zuzku a Lucinku. Edmund je s Bílou čarodějnicí. Teď vás bude pro změnu tlačit časový limit na vše co v misi podniknete. Bobřík musí přehryzat opět dřevěný zátaras, ale má to ztížené tím, že se na něj vrhají skřeti. Nahoře na obrazovce máte opět ukazatel toho jak si stojíte. Čím více se bude bobřík posunovat po klacku doprava, tím blíže budete cíli. Nejprve tedy hrajte za Petra a vysvoboďte bobříka ze spárů skřetů. Po chvilce tu bude první Chequepoint. Zuzka nyní musí rychle běžet doprava dozadu. ObrazekNejprve musíte proběhnout doleva a pak se dát doprava a vyvraždit smečku vlků, kterou paní Bobrová drží za dřevěnou záterasou. Nahoře máte ukazatel, kolik času vám zbývá na zabití vlků. Pokud to nestihnete, tak začnete opět znovu od posledního Chequepointu. Mezitím,co zabijete vlky se spustí animace a skřet se opět zmocní bobříka. Petr musí zachránit Bobříka vždy, když je unesen. Takže se přepněte na Petra a pusťte se do boje. Skřetovi však přijdou na pomoc další obludy, prorazí zátaras u sudů se zeleným nápisem a skřet s Bobříkem tudy uteče. Pusťte se za ním a máme tu další Chequepoint. ObrazekPřepněte se na Zuzku a šípy zlikvidujte obludy na druhé straně, kteří chtějí shodit obrovský balvan přez propast a tím se k vám dostat. Nyní vám opět naskočí nahoře odpočítávání a musíte v časovém limitu zlikvidovat obludy a pak se vrátit zpět a likvidovat opět vlky u paní Bobrové. Tuhle akci musíte třeba několikrát zopakovat. Osvobodit bobříka, aby mohl co nejrychleji dílo dokončit, zbavit se vlků za záterasou a nedovolit obludám, aby převrhli kámen přes propast. Až tedy bobřík přehryže zátaras na druhé straně tak mise končí a jdese dál.


8. ÚROVEŇ: Frozen Lake/Zamrzlé jezero 


Opět hrajeme jen za Petra, Zuzku a Lucinku. Edmund zůstává s bílou čarodejnicí. Jděte kupředu a zlikvidujte vlky. Až přijdete k místu, kde je kruh tak do toho místa začněte bušit Petrem a pak se přepněte na Lucinku. Ta projde na vyvýšeninu a sebere štít a rozbije sochu. Jděte doprava ke kládě, kde vidíte v půli další kruh. Obrazek Petrem do toho místa bušte, po chvilce z otvorů vylezou skřetí lukostřelci. Přepněte se na Zuzku a šípy je zneškodněte. Pak jděte ke kládě a dokonejte poslední rány a přejděte dál. Je tu první Chequepoint a animace. Ted je vaším úkolem zničit tři ledové kry před kládou vpravo. Je to ztížené tím, že na vás nalétávají obří ptáci a shazují kameny, které dělají díry v ledu. Každý pád do vody znamená konec. Nejprve se pomocí Zuzky zbavte lukostřelců a potom se pusťte do skřetů. Vždy když budete mít možnost použijte Lucinkui a Zuzku v týmovém útoku k tomu, abyste rozbili tři ledové kusy před padlým stromem. Až je rozbijete tak se přepněte na Petra a začněte bušit do stromu. Máte vyznačený kruh a až bude obvod červený tak kmen povolí a je tu další Chequepoint. Spustí se animace a na vás vyrukují Trollové a obludy. Trollové na vás házejí ledové kry a obludy vás obtěžují přímo. Jděte k padlému kmeni vpravo a začněte do něj Petrem bušit. Po chvilce začne kmen hořet. Přepněte se na Zuzku a házejte na kmen sněhové koule. Pokud se vám nebude dostávat koulí tak si oběhněte kolečko po ledě a sesbírejte ledové zbytky po Trollech. Jakmile oheň uhasíte, opět se přepněte na Petra a začněte bušit do kmenu dokud celý obvod kruhu nezčervená. Dejte si hlavně pozor na obrovského Trolla, který vás bude stále ohrožovat. Až to zvládnete tak tu máme další Chequepoint. V animaci proběhnete ledem roztříštěným po povrchu jezera. ObrazekOcitáte se na malé plovoucí kře uprostřed jezera. Nyní vidíte otazník s časem v horní části obrazovky. Je to hádanka. Nejprve musíte co nejrychleji zabít skřety a až je zabijete všechny tak napravo připluje k vaší kře další kra, respektive nepřipluje, protože jí sem dostrká bobřík. Přepněte se na Lucinku a jděte ke kře. Nyní musíte najít bezpečnou cestu. Najděte bezpečnou cestu a Petr se Zuzanou budou Lucinku následovat k další části, kde nás čeká další Chequepoint. Opět zopakujete to co na kře předtím. Likvidujte skřety a až je všechny zabijete tak bobřík přisune kru a vy pomocí Lucinky přejděte bezpečně dál k dalšímu Chequepointu. Je tu poslední souboj na kře. Vidíte, že vám přibyl nový soupeř - divoké prase. Nejprve se přepněte na Zuzku a zlikvidujte lukostřelce vepředu u sudů. Poté se přepněte na Petra a likvidujte veškerou havěť, která tu je. Snažte se být co nejrychlejší, protože časový limit je neúprosný. Až se vám podaří zabít posledního protivníka tak se spustí animace a vy zažijete schůzku se samotným Ježíškem. On dá každému z dětí zvláštní dar a tím končí tato mise skončí.


9. ÚROVEŇ: The Great River/Velká řeka


Led na velké řece taje a vlci přicházejí . Pusťte se do nich a likvidujte je. V této misi má každé z dětí separátní úkol .Obrazek Až se vám objeví ikona Lucinky na skále tak se na ní přepněte a začněte bušit do skály do té doby až obvod kruhu zčervená a v ledové skále vznikne trhlina. Po chvilce se objeví ikona Zuzany. Přepněte se na ní, potřebuje použít její šípy k tomu, aby střílely směrem na její ikonu na skále dokud obvod kruhu nezčervená. Poté se vyvalí vodotrysk vody. Jsou tu tři místa v různých bodech a každé potřebujete pomocí Zuzany naplnit, aby ze všech tří bodů vytékal gejzír vody. Nahoře se vám poté ukáže časový limit s otazníkem. Petr nyní musí rychle rozbít stromový kořen. Když to dokončíte tak se spustí animace, nápor vody prorazí ledové sevření a děti se ocitnou na ledových krách a budou plavat dolů po rozbouřené řece.Obrazek A je tu první Chequepoint. Nyní musíte uhýbat překážkám a plout na ledové kře řekou. Vyhýbejte se kamenům v řece a dojedete k prvnímu chequepointu. Plujte dál a za chvilku budete u dalšího Chequepointu. Nyní vás čeká poslední a nejhorší úsek, ze břehů budou Trollové shazovat do řeky velké balvany a vy se musíte vyhýbat. Protože ovládáte obě kry na kterých jsou děti, je to trochu složitější, ale dá se to zvládnout. Až překonáte i tyto strasti tak tu máme poslední Chequepoint na řece. Spustí se dlouhá animace a vy se ocitnete ve vojenském táboře Krále Aslana. Setkáváte se s Aslanem poprvé a on říká Petrovi, že on jednou bude sedět na trůnu jako král. Najednou uslyšíte křik Zuzany. Musíte jí spěchat na pomoc, protože ona a Lucinka byly napadeny vlky. Čeká nás finální souboj této mise a je dost dlouhý. ObrazekJako protivník je zde extra vlk se smečkou. Jeho jméno je Maugrim a je kapitánem tajné policie bílé čarodějky. Musíte zabít celou smečku vlků. Nejprve tedy bojujte prostřednictvím Petra s Maugrim a jeho smečkou. Nezapomeňte zničit dřevěný vůz nalevo, tam jak se nad ním objeví prázdný kruh. Musím vás upozornit, že v této misi bude zranitelný jen Petr, takže si hlídejte jen jeho kruh zdraví. Tím je to trochu jednodušší. Po určité chvíli se objeví na stromě ikona Lucinky, takže se rychle přepněte na Lucinku a vylezte na strom. Opět se přepněte na Petra a bojujte s vlky. Po chvilce se objeví na stromě ikona Zuzany, takže i s ní vylezte za Lucinkou na strom. Opět se přepněte na Petra a bojujte s vlky. Maugrim najednou zaútočí na strom a strhne Zuzku a Lucinku dolů. Máme tu první Cheqeupoint. V podstatě do samé musíte absolvovat do dalšího Cheqeupointu, jen s tím rozdílem, že Maugrimu ubude dost života a my máme před sebou poslední část boje s vlky. Až vyleze Zuzana na strom tak už jen zabijte Maugriho a mise je hotová. Spustí se animace a jde se dál.


10. ÚROVEŇ: Rescue Edmund/Záchrana Edmunda


V této misi budeme hrát jen za Petra a Edmunda. První část mise nám zabere souboj s ohromně silným trpaslíkem, který se jmenuje Ginarrbrik.ObrazekVy musíte přivázat trpaslíka ke stromu. Až když je uvázaný začne mu ubývat jeho život,respektive když do něj budete bušit. On se po chvilce uvolní a vyšplhá na strom a začne vrhat nože směrem k vám. Jako obranu před noži stiskněte 'BLOKOVAT', tím šavle odrazíte. Tuto fázi hry hrajte pokud možno za Petra, je silnější a navíc tu není mnoho příležitostí si doplnit zdraví. Tato sekvence s uvázáním trpaslíka se třikrát zopakuje. Obrazek Poté co trpaslíka přemůžete a definitivně uvážete ke stromu spustí se animace a objeví se další soupeři, dva Kyklopové, Minotauři a další obludinky. Máme tu také první Chequepoint. Nyní budete bojovat hlavně za Edmunda. Dva Kyklopové jsou jediným nepřítelem na kterém nyní záleží. Nyní musíte prostřednictvím Edmunda a jeho zapálené pochodně zapálit balíky dřeva, které jsou zde rozmístěny. Udělejte následující: Běžte k balíku a až bude Kyklop v dráze balíku a bude otočen zády tak stiskněte 'ÚTOK' a balík zapalte a pošlete směrem na Kyklopa. Tím mu ubude půlka života. Mezitím si dávejte pozor na Minotaury a obludinky. Až zneškodníte prvního Kyklopa tak tu máme druhý Chequepoint. Jakmile zabijete i druhého Kyklopa tak se spustí animace a Petr s Edmundem vylezou na vyvýšený terén. Budou se na ně valit ohromné zástupy Minotaurů a vy jich musíte zabít celkem 10. A máme tu další Chequepoint. Teď použijte hlavně Petra, je silnější a pokud chcete můžete použít i týmový útok. Ono je jich podle počtu nahoře na obrazovce deset, ale zjistíte, že jich budete muset zabít mnohem víc. Každopádně až se vám to povede tak tu máme další animaci, kdy Edmund a Petr před útoky vylezou na strom. Nyní budete mít 45 sekund na to ubránit se šílenému a zběsilému útoku Minotaurů, kteří lezou na stromy za Edmundem a Petrem. Musíte kopat a bušit do Minotaurů. Musíte vše přesně synchronizovat jinak se nedoberete konce. Stačí jen špatně načasovat kopnutí nebo útok a začínáte znova. Až se vám to povede tak se spustí animace a tato mise je za námi. Opět si na konci hry můžete koupit schopnosti dle vašeho uvážení a výše konta.


11. ÚROVEŇ: Follow Aslan part 1/Následuj Aslana 


Mise začíná scénou, kdy Aslan pomalým krokem odchází z tábora zemřít na Stone Table. Nyní hrajeme za Zuzku a Lucinku. ObrazekJejich prvním úkolem je se vyplížit ven z tábora, vyhnout se strážím a při setkání s nimi je uložit k spánku. Na začátku sesbírejte všechny peníze a pak jděte dopředu doleva ke stanu u kterého jsou sudy, džbán a nějaký koš. Musíte to rozbít, protože to je pro Zuzku důležitý hudební bod. Od této chvíle musíte být hodně pohotový a rychlý. Přepněte se na Zuzanu, běžte k Lucince a použijte týmový útok k tomu, abyste rozbili zábranu v cestě, tedy dřevěný vozík a nějaké koše. Hned jak zábranu rozbijete klikněte vyvolejte modrý hudební kruh. Bude tam ,co jste rozbili sudy, džbán a koš. Postavte se do kruhu a postupujte podle předchozího návodu. Pokud to uděláte rychle tak Kentaur, který se rozběhne zkontrolovat, co se děje,usne. ObrazekV opačném případě začínáte znova. Popojděte kousek dál za spícího Kentaura a před sebou vidíte u stanu stráž. Použijte Zuzanu a začněte tím směrem střílet šípy. Až se celý kruh po obvodu zbarví do červena tak se Kentaur otočí a vy rychle utíkejte dál. Před sebou vidíte zábranu a vpravo další zátiší ze sudu, džbánu a koše. Je to opět to samé co na začátku. Opět tedy rozbijte toto zátiší, tím si připravíte pozici pro modrý kruh .Vytvořte týmový útok, ale tehdy až bude Kentaur úplně vpravo na konci .Pak se Zuzkou rychle utíkejte k místu, kde jste rozbili sudy, žbán a mísu. Vyvolejte spící kouzlo a Kentaur usne. Když postoupíte kousek kupředu, tak tu máme první Chequepoint. Nyní před sebou máte další stráž před stanem a v pravidelném rytmu zde projedou hlídky na koních. Přepněte se na Zuzku a začněte střílet šípy do stanu a počkejte si na poslední červené políčko těsně před tím než kolem projedou stráže na koních. Teprve potom vystřelte poslední šíp. Strážce se otočí a vy utíkejte směrem kupředu a jděte kousek doprava ,mimo dosah jezdců na koních. Opět je tu stráž u stanu, takže použijte stejnou taktiku a utíkejte dál. Jsme u další zábrany, napravo rozbijte nejprve sudy a vyvolejte modrý hudební kruh.Obrazek Před vámi jsou dva Kentauři za zábranou a nalevo stráž u stanu. Teď budete muset být rychlí, protože musíte udělat následující kroky. Nejprve jděte se Zuzanou dopředu ,vytvořte týmový útok a rozbijte zábranu. Okamžitě se se Zuzkou otočte a běžte do modrého hudebního kruhu a rychle mačkejte kombinaci která po vás bude vyžadována. Kentauři usnuli a vy popojděte kousek dopředu a začněte střílet na kruh nad stanem. Až bude obvod červený a stráž se otočí rychle utíkejte doprava a máme tu druhý Chequepoint. Pro změnu jste napadeni skřetími lukostřelci a upíry. Dole na cestě je obrovský Kyklop uprostřed cesty. Bohužel tudy projít nemůžete. Použijte nejprve Zuzku k zlikvidování skřetů. Přepněte se na Lucinku, vyskočte si na upíra a likvidujte je. Poté utíkejte dolů po cestě směrem ke Kyklopovi. Nalevo je otvor, běžte k němu s Lucinkou se doplazíte na plošinu s hromadou kamené sutě. Poté do ní začněte strkat a až zčervená obvod celého kola tak se balvan zřítí dolů a vytvoří cestu dál. Utíkejte se Zuzkou na konec této cesty a vyvolejte modrý hudební kruh. Zahrajte požadovanou melodii tak jak je třeba. Pokud to uděláte správně tak obrovský Kyklop usne a děvčata projdou dál. Je tu pro změnu úroveň, kdy budete omezeni časem. Obrazek Útočit na vás tentokrát budou vlci a upíři. Uprostřed je ohniště, kde si Zuzka může doplnit ohnivé šípy. Vaším úkolem je zapálit troje zátarasy v cestě. Je to ztížené tím, že po prvním zátarasu který zapálíte a zlikvidujete na vás vyrukují vlkodlaci, kteří vyjí svou magickou píseň. Zabíjejte je předtím, než začnou výt. Výhodné je použít Lucinku a ochočit si nějakého Hobita. Zabíjejte vlky a další upíry. Když se dostanete před poslední zábranu tak na vás zaútočí i divoká prasata. Až spálíte i poslední zátaras tak je před vámi hudební kruh, ale tentokrát zelený. Použijte tedy Zuzanu na kruh, zahrajte melodii po které se vám po delší době objeví napravo ikona na stromu. Vylezte na strom, nejprve se Zuzkou a pak s Lucinkou. Spustí se animace, uvidíte jak projdou zástupy Kyklopů. Aslan je zajatý a svázaný. Bílá čarodejnice deklaruje, že Narnie bude její a zabíje Aslana. No a to je konec této opravdu obtížné mise.

12. ÚROVEŇ: Battle of Beruna/Bitva o Berunu


V animaci pták Noh oznamuje, že nepřátelé postupují. Bílá čarodějnice je na bitevním poli ve vozu taženém bílými medvědy.Vykřikuje - zabijte je všechny! ObrazekPrvní část bitvy hrajeme za Edmunda. Běžte kupředu zabíjejte nepřátele a po chvilce se spustí animace. Obr vyleze na skálu, kde je Edmund a Petr. Nahoře vám naskočí ukazatel a nyní musíte zabít 10 hobitů. Až je zabijete tak si všimněte modrého probleskujícího kruhu vpravo na zemi. Stoupněte si do něj a zmáčkněte 'AKTIVACE'. Tím přivoláte lučištníky a ti obra zabijí smrtící dávkou šípů. V animaci vidíte, že se tu objevili další dva obři. Nyní musíte zabít 15 malých ještěrek. Snažte se je zlikvidovat co nejdřív, protože obři stále postupují kupředu a když dojdou až k lučištníkům tak začne znovu od začátku. ObrazekPostup můžete zbrzdit dvěma balíky hořící slámy nalevo. Hned vedle je i modrý kruh, takže když ještěrky zlikvidujete tak si stoupněte do kruhu a 'AKTIVACÍ' přivoláte ptáky s kameny, které zabijí oba obry. Poté se na vás vrhnou velmi odolní a agresivní vlci. Musíte jich sedm zabít a pak si stoupnout do modrého kruhu, zhruba uprostřed bitevní vřavy. 'AKTIVUJTE' ho a lučištníci zabijí obra a máme tu první Chequepoint. Nyní vás čeká nelehký úkol, zlikvidovat tři druhy nepřátel a to co nejdříve. Obři jdou do kopce a k tomu, abyste je zastavily musíte zabít určité množství nepřátel (objeví se v ikoně na vrchu obrazovky). První cílem je divoké prase, musíte jich zabít 5. Jako druhý cíl je zabít tři Trolly a jako poslední cíl je zlikvidovat dva Minotaury. Pokud vám zůstane chvilka času tak se opět snažte poslat na obry hořící balíky slámy. Je to velmi obtížné a frustrující, protože pokud obři dojdou až k lučištníkům, začínáte od posledního Chequepointu. Po zlikvidování všech obrů svedete tuhý boj s kapitánem Otminem, extra Minotaurem, který se objeví i se svou družinou. Tady vám taktika moc nepomůže. Řežte je hlava nehlava. Až se vám to povede tak zhlédnete animaci, jak Kentaur zabije Otmina. Ještě se podíváte na srdceryvnou scénu. Lucinka a Zuzka pláčou nad mrtvým Aslanem na Stone Table. A jak to v pohádkách bývá, Aslan je vzkříšen a připraven na nový boj.

13. ÚROVEŇ: Witch's Castle/Čarodějčin hrad


Začínáte na hradě čarodějky a v této misi hrajeme jen za Zuzku a Lucinku. ObrazekV první místnosti musíte osvobodit pokud možno všechny sochy. Těsně před mříží na zemi problikává hudební kruh a v horní části obrazovky je znázorněn lesní roh. Zuzka musí zahrát melodii přesně podle ikon, které se zobrazí.Až jí zahrajete tak Kentaur skvělou kopací technikou otevře zamřížované dveře a máme tu první Chequepoint. Ve druhé místnosti jsou podivná černá zjevení podél zdí. Zuzka musí rychle střílet do kruhů nad zjeveními a když obvod kruhu zčervená tak zjevení zmizí a objeví se socha. Vybijte tedy všechna tři zjevení a objeví se vlci. Likvidujte je a mezitím si všimněte modrého hudebního kruhu na zemi uprostřed místnosti. Až vybijete vlky tak se postavte se Zuzkou do kruhu a opět zahrajte melodii podle toho jaké se vám zobrazí ikony. Nyní osvoboďte všechny sochy v místnosti a vidíte, že vás opět obtěžuje černé zjevení, ale nelze identifikovat odkud útočí. Kousek napravo, směrem ke třetí místnosti je na podlaze žlutý hudební kruh. Opět do něj postavte Zuzku a zahrajte podle znázorňujících se ikon melodii. Spustí se animace a mladík s parohy vám otevře dveře do třetí místnosti a máme tu druhý Chequepoint. ObrazekJděte po schodech do třetí místnosti. Lucinka musí projít otvory po obou stranách místnosti nahoru a bušit do pilíře na každé straně. Potom se přepněte na Zuzku a musíte střílet do pilíře šípy, respektive do kruhu nad pilířem. Až obvod zčervená vše se zhroutí a černá zjevení na chvilku zmizí. Zabijte vlky, kteří se tu objeví a osvoboďte všechny sochy. Opět útočí neidentifikovatelné černé zjevení, takže jděte do žlutého hudebního kruhu uprostřed místnosti a v pravý okamžik zahrajte rychle melodii. Spustí se animace, zjevení zmizí, probudí se mladík s parohy a otevře dveře pro váš další postup a navíc je tu další Chequepoint. Seběhněte dolů po schodech a je tu další boj s podivným stvořením. Je jich opravdu mnoho a zničit je úplně je nemožné. Všimněte si , že před vámi jsou tři velké kusy ledu, které zatarasily vchod. V pravou chvíli použijte týmový útok Zuzky a Lucinky a rychle utíkejte nově otevřenou cestou. Země se začne propadat a na vás je abyste se ubránili útokům stvoření, která vylézají z hlubin za vámi. Jděte dozadu doprava a v určitou chvíli spadne další obrovská skála a ta vám vytvoří cestu dál. Utíkejte kupředu po schodech, ty se však zřítí a rozpadnou. Vy spadnete dolů do místnosti a je tu třetí Chequepoint. Přepněte se na Zuzku jděte k ikoně s jejím portrétem. Vezměte si ohnivé šípy a použijte je k tomu, abyste zlikvidovali černá zjevení. ObrazekOsvoboďte všechny sochy, a potom použijte týmový útok k tomu, abyste rozbili bránu. Až jí načnete tak se tu objeví obrovský Troll a začne vás honit. Vaším úkolem je postupně rozbít bránu týmovým útokem. Je to celkem dost dlouhé ,ale Troll je naštěstí dost pomalý, takže před ním utíkejte, v pravý okamžik zaútočte na bránu. Až jí prorazíte tak utíkejte do místnosti, kde vidíte žlutý hudební kruh, ale na něm stojí velké železné ohniště. Přepněte se na Zuzku, jděte k ohništi a až se vám zobrazí ikona meče Zuzana se o něj opře a chytí ho. Směrovými klávesami si ohniště odtlačte kam potřebujete. Poté si odlákejte Trolla do vedlejší velké místnosti na druhý konec a pak utíkejte zpátky k žlutému hudebnímu kruhu. Nyní máte dost času na to zahrát melodii. Až se vám to povede tak přijde Aslan. Velká mříž padne na Trolla a usmrtí ho. Lucie nyní vidí pana Turnuse jako sochu. Aslan na něj bude dýchat a přivede ho zpět k životu.


14. ÚROVEŇ: The Great Battle/Velká bitva 


Velká bitva začíná, připravte se na těžký a náročný boj proti obrovské přesile. Ještě než začnete bitvu samotnou můžete si dovolit koupit posily dle vašeho uvážení. Tyto posily pak mohou být použity během velké bitvy. Tato mise je z velké části přímý boj. Nepřátelské hordy postupují a na vás je, abyste je zastavili. Přepněte se nejprve na Petra a jako první nepřítel na vás nastoupí Hobiti. ObrazekNahoře v kulatém okně máte počet kolik jich musíte zabít. Naštěstí tu není žádné časové omezení, ale zjistíte jak je to náročné i bez toho. Jakmile je v první vln zabi jete, nastoupí druhá vlna Hobitů a navíc přibudou malé ještěrky. Obě tlupy musíte zabít. Až zvládnete i toto tak nastoupí třetí vlna a v ní musíte zabít Hobity, ještěrky a hlavně skřetí lukostřelce na skále přes průsmyk. Nejdříve tedy s pomocí Petra nebo Edmunda zabijte ještěrky a Hobity a pak se přepněte na Zuzku a šípy likvidujte skřetí lukostřelce. Není to nic jednoduchého,protože vás neustále ohrožují nepřátelé a hlavně divoká prasata jsou hodně nepříjemná. Až Susan zabije všechny čtyři skřetí lukostřelce tak tu máme první Chequepoint.Nyní se přepněte do Edmunda nebo Petra a máme tu další kolo soubojů.Nyní musíte zneškodnit šest vlků a šest divokých prasat. Používejte hlavně schopnost Lion's Roar. Ta na nepřátele platí a je hodně účinná. Až je zabijete tak v další vlně musíte zabít šest vlků, šest divokých prasat a čtyři skřetí lukostřelce. Myslím, že není nutné tady popisovat co máte dělat. Až tedy zabijete prasata a vlky, přepněte se na Zuzku a zlikvidujte skřetí lukostřelce. Podle toho, jakou posilu jste si koupili, na zemi byste měli později najít kruh. Vstupte do něj kterýmkoliv z dětí a až se objeví ikona ruky stiskněte příslušnou klávesu a tím přivoláte posilu (například ptáky). Až zvládnete i toto kolo tak na vás nastoupí obzvlášť těžký soupeř - Minotauři. Nyní musíte zabít šest divokých prasat a čtyři Minotaury. Můžete si znovu zavolat posily, ale hlavní díl práce spočívá na vás. Až zabijete prasata a Minotaury tak na vás narukuje další várka nepřátel. Nyní musíte zneškodnit šest divokých prasat, čtyři Minotaury a dvanáct ještěrek. Naštěstí je tu další Chequepoint. Jakmile zvládnete i tento boj tak se objeví další várka soupeřů. Tentokrát musíte zabít dva Trolly a pět Minotaurů. Jenže to ještě není vše. Nyní se musíte utkat se třemi Trolly ,šesti Minotaury a devíti prasaty. Jakmile zabijete posledního protivníka tak mise končí.


15. ÚTOVEŇ: The White Witch/Bílá čarodějnice


Nyní svedete boj s Bílou čarodějnicí. Další náročný souboj. Vidíte ,že čarodějnice má nad sebou kruh a v něm je 5x. Přepněte se na Edmunda a začněte do čarodějky bušit. Až se v její ikoně zobrazí luk a šíp tak se rychle přepněte na Zuzku a střílejte do ní šípy. Až se v ikoně objeví Edmund, tak se na něj přepněte a začněte do ní bušit. Čarodějnice ustoupí a pošle na vás své poskoky. Máme tu první Chequepoint. Nyní se vám nahoře objeví dvě ikony Kyklopů. Začne příšerná bitva, kdy na vás nastoupí Minotauři, Trollové, Kyklopové a spousta další havěti. Používejte hodně hořící balíky slámy ,tím nepřátelům způsobíte větší ztráty než při přímém souboji. Balíky slámy je také to jediné co vám umožní zlikvidovat dva Kyklopy. Až je zlikvidujete tak tu máme další Chequepoint. Teď Čarodějnice opět skočí dopředu a vy zopakujte to co předtím to znamená, že se přepněte na Edmunda a začněte do čarodějky bušit. Až se v její ikoně zobrazí luk a šíp tak se rychle přepněte na Zuzanu a střílejte do ní šípy. Až se v ikoně znovu objeví Edmund, tak se na něj přepněte a začněte do ní bušit. Čarodějnice ustoupí a pošle na vás další své poskoky. Teď nastává další šílená scéna. Čarodějnice v různých intervalech skočí do bojové vřavy a po určité době se nad ní zobrazí ikona s lukem a šípem. Rychle se přepněte na Zuzku a střílejte do ní tak dlouho až se nad ní objeví ikona ohně. Nyní na ní musíte nasměrovat balíky hořící slámy. Jakmile jí hořící balík zasáhne tak se nad ní objeví ikona 5x. Přepněte se na Petra a řežte do Čarodějnice co to jde. Ona skočí zpět do bezpečí za kameny a vy si zopakujete tento proces celkem třikrát. Nahoře na obrazovce máte ikonu lesního rohu a když obvod celého kruhu bude modrý a bude blikat tak se vám vepředu zobrazí žlutý hudební kruh. ObrazekJeště vás musím upozornit, že se vám může častokrát státe, že jak Petr tak Zuzka zůstanou ležet zranění na zemi. Jen Lucinka je může zachránit. Takže až se zobrazí žlutý hudební kruh tak nejprve si připravte podmínky pro to, abyste byli schopni dostatečně rychle a nikým neobtěžováni zahrát melodii. To znamená, že vybijte všechny zmetky, kteří na vás útočí a zatáhněte Čarodějnici co nejdále od kruhu. Poté se rychle přepněte na Zuzku, utíkejte do kruhu a podle příslušných ikon zahrajte melodii. Hned jak Zuzka zahraje melodii spustí se animace a čarodějka je přemožena silným Aslanem. Uf,máme to za sebou. V závěrečné animaci jsou všechny děti korunováni jako vládci Narnie.


Bonus Levels/Prémie 

Když jste dokončili poslední misi tak si otevřete spodní zásuvku kouzelné skříně. Najdete zde nějaké filmečky a řadu prémiových úrovní, které si můžete opětovně zahrát. Počet filmů a prémií závisí na počtu Bonus Shields, které jste našli v průběhu hry. Po dokončení hry si můžete zopakovat úrovně podle přání, nalézt více peněz, soch a Bonus Shields.


To Western Wood: Zuzka a Edmund v časovém limitu musí zvládnout boj s vlky, skřetími lukostřelci a další havětí.


Allies Enclave: Toto je úroveň, kde hrajete za Zuzku a Petra. Tato mise základním způsobem připomíná jednu z částí poslední bitvy, musíte zde nejprve porazit sedm vlků, poté osm hobitů a nakonec osm hobitů a osm vlků. Jenže to ještě není všechno. Je to naprosto šílené, tady už autoři neměli soudnost a pustili na vás taková kvanta soupeřů, že to už není hra ale očistec.


Frozen Lake: Bojujte za Lucinku (Edmund je tu jen na okrasu) a v několika vlnách zneškodněte hobity, vlky, prasata atd. Prostě další boj do zblbnutí.


The Great River: Zuzana a Lucinka jsou jediné děti v této úrovni. Znovu je to úroveň, kdy musíte v určitém časovém limitu zvládnout nápor nepřátel.


Odemčené položky:

Sbíráním Bonus Shields můžete odemknout série krátkých úkázek z filmu Narnie stejně jako rozhovory s herci, kteří ztvárnili dětské hrdiny. Odemknete si i kompletní řadu všech levelů a můžete si zahrát některé mise znovu a vylepšit si score nebo dovednosti.


 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Problém

(Michael, 6. 6. 2013 13:57)

Dobrý den ja po 2 letech nasel tuto hru ale nejde nainstalovat napisete mi na email co k tom potrebuji??
1999Misa@seznam.cz

HEEEEEEEEEEEEELLPPP

(SPARTAS, 30. 9. 2011 20:00)

nemuzu udelat druhou uroven lucinka nemuze sebrat posledni zeton ta koule je moc mala

Re: HEEEEEEEEEEEEELLPPP

(JiG hraní her, 17. 3. 2012 8:57)

nám to také nejde ale jde to překonat zvláldy jsme to ale vymazalo se to :-((( HEEEEEEEEEELLP

Re: HEEEEEEEEEEEEELLPPP

(Liren, 6. 5. 2013 19:22)

S Luckou několikrát projěď okolo, čím víc s ní hýbeš tím víc nabírá koule sněhu a tím je větší. ;-)

Level 13 - Hrad Čarodějnice - bonusové štíty?

(Liren, 6. 5. 2013 19:21)

Ahoj, hru se mi povedlo kompletně dohrát ale v levelu hrad čarodějnice mi pořád nejdou najít dva štíty, vždy jen tři (pomocí zuzčiny flétny)
Poradíte prosím, kde jsou ty zbelé dva?
Děkuji

pomoc

(anonym, 13. 11. 2012 20:52)

dobrý den, prosím vás, ten 11.level-nemůžu najít ten zelený kruh,... poradíte plís kde je?

TĚŽKÁ

(JESSE J, 13. 2. 2012 16:36)

TVL TA MISE VELKÁ BITVA BY SE MNĚLA MENOVAT NEKONEČNÁÁÁ BOLEJ MNĚ STOHO ZÁVITY

Hra

(Niky, 29. 1. 2012 16:21)

ta hra je naprosto úžasná...i bez bonusů je to skvělé,ale díky nim se snažím hledat vše...moc děkuji za návod...třeba u 6 jsem nevěděla...děkuji...=*

skrz tunel

(miki, 31. 12. 2011 21:09)

nemuzu to udelat

7 level

(Vlasta, 27. 12. 2011 19:00)

TEN NÁVOD JE DOBREJ,ALE CHTĚLA BYCH PORADIT S 7LEVELEM/SKRZ TUNEL.
nĚJAKOU RADU JAK VŠECHNO STÍHNOU OD DRUHÉHO KONTROLNÍHO BODU?
Na email Vlasticka166@atlas.cz

ty návody jsou super

(Adéla, 22. 12. 2011 14:57)

Ty návody mi hodně pomohly hlavně v 6. úrovni Bobří hráz, toho trolla jsem porazila za 5 minut !!!

pomooooc

(miki, 26. 12. 2010 20:01)

Já už to jednou udělala díky tomuto webu =) a teď to dělám znovu a mám takový problém nejde mi silný útok takže jsem uvízla v 2 levlu nevíte někdo co s tím je? =(

Prosím poraďte!!!

(jol, 6. 3. 2010 11:00)

V úrovni "zničení lucerny" se mi nezobrazuje na monolitu znak (po zapálení keřů Edmundem) a nejde mi monolit rozbít ani po spojení Edmunda s Petrem.Prosím poraďte, jinak super návod.

hra

(typek , 3. 2. 2010 19:19)

ja uz to udelal cele diky tomuto webu :D

pomooooooooooc

(kačík a domík, 1. 2. 2009 16:33)

v 11 úrovni nemůžu najít ten zelený kruh.kde prosím je?

moc dobre

(Dan, 8. 1. 2009 13:35)

Je to moc dobre moc mi to pomohlo